+36 70 390 0785
Gyakran ismételt kérdések
- Hogyan tudok transzfert rendelni ?
- Weboldalon, illetve telefonos applikáción keresztül.
- Mozgó autót nem lehet leinteni.
- Taxidrosztra nem állunk be, még hívásra sem.
Mikor szükséges megrendelnem a szállítást?
- Az autó kiállása előtt leghamarabb 1 órával lehet leadni a foglalást.
Honnan tudhatom, hogy a megrendelés rögzítésre került?
- Amikor a megrendelését elküldte, akkor azonnal kap egy automata üzenetet emailben. Ezzel jelezzük, hogy a megrendelése megérkezett. A rendelés leadásától ügyfélszolgálati időben (06:00-00:00) meghatározott időn belül második emailben minden adatot tartalmazó visszaigazolást kap.
- 1-6 órás rendelésnél 15 percen belül
- 6-24 órás rendelésnél 2 órán belül
- 24 órán túli megrendeléskor 4 órán belül
- Ügyfélszolgálati időn kívül (00:00-06:00) ha a jelzett időn belül nem kap megrendelést akkor kérem hívja az ügyfélszolgálatot és a visszaigazolását soron kívül előre veszi.
- Az elküldött megrendelés csak abban az esetben válik valós megrendeléssé, ha visszaigazolást kap róla, amely részletes, minden információt tartalmaz.
Utazás alatt biztosítva vagyok esetleges baleset esetén?
- Az autók rendelkeznek KÖBE biztosítással a személyekre vonatkozó utasbiztosítással.
Milyen feltételekkel tudom lemondani a szolgáltatást, ha valami közbejön és nem utazom vagy nem érkezem?
- A megrendelt szolgáltatás az indulás előtt 2 órával előbb díjmentesen lemondható. A 2 órán belül lemondott foglalás a megrendelés teljes értéke a lemondási díj, így ha már be van fizetve nem áll módunkban visszatéríteni, ha még nincs kifizetve, akkor be kell fizetni. Ha az utazás későbbre tolódik úgy 2 órával az eredeti időpont előtt díjmentesen át lehet foglalni későbbi időpontra.
Milyen kocsival fogok utazni?
- A transzfereket elektormos és diesel személygépkocsikkal és diesel mikrobuszokkal bonyolítjuk. Az utaslétszám és a napi forgalom dönti el, hogy az adott időpontban történő szállítást személygépkocsi vagy mikrobusz végzi, ez az utolsó órában is változhat, így előre nem tudjuk ezt megadni. Minden autó megfelel minden törvényi előírásnak.
Megkaphatom-e a gépkocsivezető telefonszámát?
- A sofőr kollégák számát nem szoktuk kiadni, mivel beosztásuk rugalmas, így a pihenőidejük is változik. Bármilyen kérdés vagy probléma vetődik fel központi mobilszámunk (+36 1 770 8151) éjjel-nappal elérhető. A központ tartja a kapcsolatot az utas és a sofőr között.
Beszélnek-e a gépkocsivezetők idegen nyelvet?
- A gépkocsivezetők egy része csak korlátozott mértékben, a szükséges eligazodások és utastájékoztatások szintjéig beszélnek angolul vagy németül.
Van-e lehetőség háziállat szállítására?
- Kutya, macska és nyúl szállítására van lehetőség. Az állatot kizárólag a megfelelő ketrecben és csak a gépkocsi csomagtartójában lehet szállítani. A megjegyzés rovatban kérjük a szállító doboz méretét megadni.