etranszfer@etranszfer.hu
+36 70 390 0785
+36 70 390 0785
×
  • Főoldal
  • Árak
  • Rendelés
  • GY.I.K
  • Ajánlatkérés
  • Greentransfer
  • Zöldtranszfer
  • English
  • f
  • ☰ Menu

    Utazási feltételek

    1. A szolgáltatás megrendelésének módjai:
      • A zoldtranszfer.hu weboldalon található űrlapokon
      • E-mail-en vagy fax-on elküldött megrendelés formájában. Csak egyedi megrendelés esetén küldjön emailt, minden más esetben használja űrlapjainkat!
      • Telefonon történő egyeztetés alapján 70/3900-785
      • Partner irodáinkon keresztül
      Minden beérkezett megrendelést visszaigazolunk. Munkanapokon 4 órán belül, munkaszüneti vagy szabadnapok esetében legkésőbb 24 órán belül. A megrendelések a beérkezés sorrendjében kerülnek visszaigazolásra és ennek alapján teljesítésre. A tervezett utazás időpontjához képest 48 órán belül leadott megrendelés esetén feltétlenül telefonos egyeztetés szükséges. 48 órán belüli megrendelést a megrendelés létszámától függően kizárólag más megrendelések függvényében tudunk elfogadni.
    2. Az indulás pontos időpontjáról, az utazást megelőző napon 14:00 és 20:00 óra között telefonon egyeztetünk. Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 20 óráig a megadott telefonszámán nem érhető el, úgy a megrendelőt terheli a felelősség az esetleges változásokból adódó kellemetlenségekért. Amennyiben az egyeztetés a fenti időpontig nem jött létre, kérjük feltétlenül hívja fel a 70/3900-785 telefonszámot egyeztetés céljából! A szolgáltató jogosult a folyamatosan beérkező megrendelések függvényében az előzetesen egyeztetett kiállási időpontot az aktuális utazás előtti napig a megrendelő telefonon történő tájékoztatásával maximum 2 órával előrébb hozni.
    3. A megrendelés költségmentesen módosítható, amennyiben az más meglévő megrendelést nem befolyásol vagy lemondható, 48 órával az utazás tervezett időpontja előtt. 48 órán belüli lemondás esetén a viteldíj 50%-a kerül kiszámlázásra.
    4. Amennyiben a visszaérkezés időpontja az előre egyeztetett időpontról, másik időpontra módosul, úgy a módosulást legkésőbb 24 órával korábban a megrendelőnek jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé. Ilyen típusú módosítás esetén előfordulhat, hogy az új, módosított időponttól eltérő időpontban tudjuk csak a szolgáltatást biztosítani. Amennyiben a megadott visszaindulási időpont a megrendelőnek nem felel meg és nem kéri a szolgáltatást, úgy a visszaútra vonatkozó díj 50%-át visszatérítjük.
    5. Megrendeléskor kérjük jelezni, ha a normál csomagmennyiségtől eltérő (2 bőrönd/fő) mennyiségre kell számítani a szolgáltatás teljesítésekor. Nem szokványos poggyász szállításáért (amennyiben erre lehetőséget tudunk biztosítani) felárat kell fizetni (pl.: gyerekkocsi, kerékpár, kutya, stb.), melynek díja 1.500,-Ft. Kutya kizárólag 20kg alatt, ketrecben, szájkosárral, felügyelet mellett szállítható! Kérjük a megrendelésben írják meg a szállítandó ketrec méretét.
    6. Az aktuális árjegyzékünkben megadott árak Szegedről és annak vonzáskörzetéből történő indulás esetén értendőek és nem tartalmazzák az eseti akciós kedvezményeinket, melyekről a 30/3900-785 telefonszámunkon tájékozódhat. Más településekről kért indulás esetén, az árakat előzetesen egyeztetjük a megrendelővel.
    7. A menetidő Szeged – Budapest Ferihegy távolságon az útviszonyoktól és évszaktól függően átlagosan 2-2,5 óra. Az indulás időpontja ennek alapján kerül meghatározásra. Induláskor több kiállási cím esetén max. 10-20 perces eltolódás előfordulhat. Tekintettel arra, hogy a szolgáltatás gyűjtőjáratos rendszerű és Csongrád megye szomszédos megyéire is kiterjed, a szolgáltatás teljesítése során a Szeged – Budapest Ferihegy és a Budapest Ferihegy – Szeged útvonal nem kötött és nem előre meghatározott. Az útvonal minden esetben a megrendelések függvényében kerül meghatározásra. A reptérre való időben történő megérkezés tekintetében nem vállalunk felelősséget, amennyiben az indulási időpont a megrendelő késedelméből a tervezettől 30 percet meghaladó mértékben eltér.
    8. Budapesti visszaút során vagy budapesti kiállás estén, egymást követő repülőgéppel érkező utasok esetén maximum 2 óra várakozás előfordulhat a repülőtéren. Ha a gépkocsinak nem áll módjában 2 óránál többet várakozni a késve érkezett utasért, úgy a késve érkező utast értesítjük a következő gépkocsink indulási időpontjáról. Ilyen esetben akár több óra várakozás is előfordulhat!
    9. Reptérre történő érkezés során az utasokat a gépkocsivezető várja az érkezési oldalon az előre megadott terminál bejáratánál.Továbbá lehetőség van egyéni névtábla igénylésére is,mellyel a gépkocsivezető a Terminálban várja a Kedves Utast! Ennek a szolgáltatásnak díja 1.500,Ft. Tekintettel arra, hogy a kettő üzemelő terminálon (2/A, 2/B) adott esetben egy időben több érkező utas megérkezése is lehetséges, előfordulhat, hogy a gépkocsivezető nincs a megérkezést követően a terminálban. A gépkocsivezető megérkezéséig kérjük várakozzon a terminálon érkezési területén belül.
    10. Tőlünk független, általunk nem befolyásolható események (útjavításból, balesetből adódó útlezárás, egyéb akadályoztatás, stb.) következtében előforduló késedelemért felelősséget nem vállalunk. Az ilyen rendkívüli események elhárítása érdekében azonban másodlagos útvonalakat határoztunk meg.
    11. A megrendelt és kifizetett szolgáltatás során társaságunk bizonyítható hibája esetén a felmerülő károkért a viteldíj erejéig kártérítési felelősséget vállalunk. Az utólagosan felmerülő repülőjegy és egyéb költségek térítését cégünk nem vállalja fel! A csomagokkal kapcsolatos, szolgáltatásunk során keletkező esetleges reklamációt, a gépkocsivezető felé jelezni kell. A jelzett problémáról jegyzőkönyvet készítünk.
    12. A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe. Megrendeléskor a részvételi díj kifizetésével és az azt igazoló számla átvételével az utas elfogadja az utazási feltételeket. A részvételi díj kifizetését igazoló számla a megrendelést felvevő feladata és felelőssége.
    13. A sofőrnek jogában van a megrendelt szolgáltatást megtagadni, amennyiben az utast utazásra alkalmatlannak ítéli meg. Ezen esetek a teljesség igénye nélkül: -Alkoholos vagy egyéb bodító befolyáltság allatt áll az utas. -Ruháztata piszkos kellemetlen szagú. -Viselkedésével a többi utas nyugodt utazását zavarná.
    14. A részvételi díj befizetésének lehetséges módozatai: - Az EcoBuilt Kft. Magnet Banknál vezetett bankszámlára történő átutalással 16200144-18526798 - Gépkocsivezetőnél induláskor készpénzben - Partnerirodáinkban készpénzben Előre utalás esetén kérjük, hogy a befizetés igazolását a sofőrnek bemutatni vagy az utazásról kiállított számlát. Külföldről történő átutalás esetén a banki költség az Utas költsége, utalásonként a viteldíjon felül további 3.500 Ft
    15. Megrendelő az utazási feltételeket az utazásra való jelentkezésekor és annak megrendelésekor elfogadja, és a befizetést igazoló számla átvételével, a másodpéldány aláírásával tudomásul vételét igazolja. Több személy részére megrendelt szolgáltatás esetén, aláírásával utastársai nevében is nyilatkozik illetve szerződéseket köt.
    Top